Wij vinden het leuk als u een berichtje achterlaat in ons gastenboek

Gastenboek

14 berichten op 3 pagina's
2 meiden uit het mooiste dorp van Brabant!
10-05-26 14:16:40
Super bedankt voor de geweldige service en het heerlijke ontbijt zelfs als je je verslaapt mag je nog komen ontbijten! TOPTENT! 😀👌
Pauline van Buren
22-02-26 10:12:45
Wij hebben bij jullie de hele week ontbeten. En het was voortreffelijk. Leuke vriendelijke bediening elke dag. Veel keuze zelfs voor vegetarische gasten. We hebben ervan genoten. Fijne locatie en parkeren dichtbij is een voordeel. Als echte honden liefhebbers vinden wij het toch logisch dat hier geen honden binnen mogen. Wij komen zeker terug als we in de buurt zijn.
Familie Vrijdag Vrijdag
18-02-26 21:51:21
Dank je wel voor de warme ontvangst! Hoe leuk waren die ballonnen op onze tafel voor mijn man zijn verjaardag :) Jullie Club Sandwich was echt heel lekker! Ook dank voor de flexibiliteit topv de kinderen :) Groeten!
Familie Jansen
19-09-24 18:49:08
Het was intussen al weer een aantal jaar geleden dat we voor het laatst in Zoutelande zijn geweest. Een bezoek aan de bakkerij hoorde er dan altijd bij, dus ook nu. Nog altijd even knus, lekkere producten en zeer leuke, vriendelijke en zeer attente bediening.
Jeroen Smit
19-08-24 15:44:25
Wederom heerlijk gegeten , jane je hebt een top tent tot volgend jaar gr jeroen elles en bodil
Tonen: 5  10   20